Pirkimo taisyklės

Prekių pristatymas, apmokėjimas ir pinigų grąžinimo politika trumpai:

Prekių pristatymas:
* Užsakymai atlikti iki 15.00 val. darbo dienomis išsiunčiami tą pačią dieną, atlikus užsakymą vėliau, jis bus išsiųstas tik kitą darbo dieną.
* Užsakymas siunčiamas ir skaitomas atliktu tik gavus apmokėjimą arba  siunčiamas ir skaitomas atliktu, jei pasirinktas atsiskaitymo grynais apmokėjimo būdas.
* Neatsiėmus užsakymo iš parduotuvės per 3 darbo dienas nuo jo paruošimo, užsakymas yra atšaukiamas.
* Nurodžius klaidingą pristatymo adresą, pakartotino siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Siuntimas Lietuvos paštu per 3-5 d.d.
Greitas pristatymas su kurjeriu ir į paštomatus per 1-2 d.d.
Pristatymas į užsienį: Siuntimas Lietuvos paštu

Apmokėjimas:
Mokėkite grynais kurjeriui
Mokėkite banko pavedimu – SWEDBANK sąskaita: LT257300010077923780, gavėjas „EILORITA“ UAB
Mokėkite Paysera – sąskaita: EVP5810001216447, gavėjas „EILORITA“ UAB
Mokėkite Paypal – [email protected]
Mokėkite Credit / Debit Card

Pinigų ir prekių grąžinimo politika:
Pardavėjas įsipareigoja priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti tokia pačia kokybiška preke arba pasiūlyti analogišką prekę, arba grąžinti pinigus.
Pirkėjas gali grąžinti nepatinkančią prekę per 14 dienų nuo užsakymo pristatymo dienos. (žr. šių taisyklių 6p.).

Prekių grąžinimo aktas

 

Pirkimo – pardavimo Sutartis:

  1. Bendrosios nuostatos

Ši Pirkimo – pardavimo sutartis  yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – “Pirkėjas”) ir www.canni.lt elektroninės prekybos sistemos, kurią administruoja įmonė UAB „EILORITA“, įmonės kodas 123943687, adresas Rygos g. 15, Vilnius  (toliau – “Pardavėjas”), tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – “Elektroninė parduotuvė“).

2. Sutarties galiojimas

Pirkimo – pardavimo Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką “Pateikti užsakymą”, patvirtindamas prekių krepšelyje esančių prekių užsakymą. Iškart po užsakymo išsiuntimo Pirkėjas gauna patvirtinimą į nurodytą el.pašto adresą, kad užsakymas gautas ir priimtas (PIRKĖJAS TURI TEISINGAI ĮRAŠYTI SAVO EL.PAŠTO ADRESĄ!). Pirkėjas sutinka, kad Pirkimo – pardavimo sutartis laikoma įvykdyta, kai Pardavėjas išsiunčia prekes Pirkėjui.

3. Pirkėjo teisės ir pareigos

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Elektroninėje parduotuvėje, laikydamasis šioje sutartyje nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas atsako už užsakymo formoje pateiktų savo duomenų patikimumą ir tikrumą. 

3.3. Pirkėjas atsako už visus veiksmus, vykdomus Elektroninėje parduotuvėje.

3.4. Pirkėjas privalo nedelsiant pranešti apie visus savo duomenų pasikeitimus savo registracijos formoje, t.y. nedelsdamas juos atnaujinti.

3.5. Pirkėjas, turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su Elektronine parduotuve, apie tai pranešdamas pardavėjai raštu per 12 valandų nuo užsakymo sudarymo.

3.6. Pirkėjas negali be pateisinančios priežasties atsisakyti priimti užsakytas prekes. Jeigu taip atsitinka, pirkėjas pats turi padengti visas siuntimo išlaidas.

3.7. Pirkėjas sutinka su pirkimo – pardavimo taisyklėmis elektroninėje parduotuvėje ir jų laikysis

4. Pardavėjo teisės ir pareigos

4.1. Pardavėjas privalo pagal pirkimo – pardavimo sutartį perduoti daiktus Pirkėjui, t.y. jam valdyti nuosavybės teise, ir patvirtinti nuosavybės teisę į daiktus bei jų kokybę.

4.2. Jeigu sutartis nenumato ko kita, Pardavėjas privalo perduoti daiktus kartu su jų priklausiniais ir priedais tokios būklės, kokia buvo pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo metu.

4.3. Pardavėjas, atsiradus ypatingoms aplinkybėms , turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti Elektroninės parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

4.4. Pardavėjas turi teisę sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Elektronine parduotuve ar panaikinti Pirkėjo registraciją iš anksto jo neįspėjus.

4.5. Pardavėjas gali vienašališkai pakeisti šias taisykles.

4.6. Pardavėjas privalo pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes, Pirkėjo nurodytu adresu per sutartą pristatymo laikotarpį.

4.7. Jei Pardavėjas dėl svarbių priežasčių negali Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, tai Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjui jo sumokėtus pinigus per 72 valandas, jeigu Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą.

4.8. Pardavėjas sudaro visas sąlygas pirkėjui tinkamai naudotis Elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis

5. Prekių kaina ir atsiskaitymo tvarka

5.1. Prekės užsakomos Elektroninėje parduotuvėje

5.2. Užsakydamas prekes Pirkėjas pildo užsakymo anketą bei apmoka už prekes, naudojantis Elektroninėje parduotuvėje įdiegtomis sistemomis arba sumokant grynais pinigais atsiimant prekę pačiam pas Pardavėją arba apmokėti grynais pinigais kurjeriui pristatymo metu.

5.3. Apie užsakytas prekes Pirkėjas informuojamas užsakymo anketoje jo nurodytu elektroninio pašto adresu  (PIRKĖJAS TURI TEISINGAI ĮRAŠYTI SAVO EL.PAŠTO ADRESĄ!).

5.4. Į prekių kainą nėra įskaičiuota prekių pristatymo kaina.

6.Prekių ir pinigų grąžinimas

6.1. Jeigu prekė yra NEKOKYBIŠKA ( pažeista pristatymo metu arba yra brokuota), Pardavėjas įsipareigoja ją pakeisti tokia pačia kokybiška preke arba pasiūlyti analogišką prekę, arba grąžinti pinigus.

6.1.1.  Pirkėjas, gavęs NEKOKYBIŠKA prekę, privalo kreiptis į www.canni.lt personalą elektroninėje parduotuvėje nurodytais kontaktais per 14 darbo dienų nuo užsakymo pristatymo dienos.

6.1.2. Gavęs Pirkėjo laišką dėl NEKOKYBIŠKOS prekės grąžinimo, elektroniniu paštu Pardavėjas atsiunčia prekių grąžinimo aktą, kurį Pirkėjas turi užpildyti ir atsiųsti el. paštu. 

6.1.3.  NEKOKYBIŠKOS prekės gražinimo išlaidas apmoka Pardavėjas.

6.2. Jeigu prekė yra KOKYBIŠKA, bet nepatinka Pirkėjui, tokiu atvėju Pirkėjas per 14 dienų nuo užsakymo pristatymo dienos turi grąžinti visas prekes, kokios yra įrašytos į užsakymo sąskaitą-faktūrą ir apmokėti pristatymo išlaidas.

6.2.1. Prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos, geros prekinės išvaizdos – nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.. Grąžinant prekę Pirkėjas turi pateikti garantinį taloną (jei jis buvo išduotas), užpildytą prekių grąžinimo aktą, prekės pirkimo čekį arba sąskaitą. Grąžinama prekė turi būti sudėta į apsauginę (transportavimo) pakuotę.

6.2.2. Jeigu bus nustatyta, kad grąžintos prekės ATITINKA 6.2.1. taisyklių punkto reikalavimus, tai pinigai bus pervesti Pirkėjui į prekių grąžinimo akte nurodytą sąskaitą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo.

6.2.3. Jei bus nustatyta, kad grąžintos prekės NEATITINKA 6.2.1. taisyklių punkto reikalavimus, dėl pinigų grąžinimo sumos bus tariamasi individualiai.

6.2.4. Visi ginčai, kylantys iš Sutarties, taip pat susiję su Sutartimi ar jos vykdymu, sprendžiami derybomis tarp šalių. Nepavykus ginčo išspręsti derybomis, ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

7. Prekių pristatymas

7.1. Pardavėjas išsiunčia prekes tik gavęs apmokėjimą už užsakytas prekes ir už pristatymo išlaidas.

7.2. www.canni.lt siūlo  pristatymo būdus:

7.3.1.  Prekės pristatomos su kurjerių tarnybą per 1-2 d.d.

7.3.2.  Prekės pristatomos paštu 3-5 d.d.

7.3. Jeigu Pirkėjui pristatoma prekė pažeistoje pakuotėje, Pirkėjas turite teisę nepriimti jos iš kurjerio. Tokiu atveju prekė bus grąžinta į elektroninę parduotuvę, o Pirkėjui pristatyta nauja prekė be papildomų išlaidų. Pirkėjui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.

8. Informacijos siuntimas

Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo užsakymo formoje pateiktu elektroninio pašto adresu. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia elektroninėje parduotuvėje www.canni.lt esančiais kontaktais.

9. Privatumas

Visa Pirkėjo informacija įvesta i www.canni.lt elektroninę parduotuvę yra privati, todėl jokia Pirkėjo pateikta informacija nebus viešai publikuojama ar platinama be Pirkėjo sutikimo. Kai kuri informacija (Pirkėjo adresas, vardas, pavardė, telefono numeris) yra perduodama kurjerių tarnyboms, kad šie sėkmingai ir laiku galėtų pristatyti prekes Pirkėjui. Pardavėjas pasilieka teisę atskleisti informacija teisėsaugos institucijoms, jei tai nepažeidžia LR įstatymų.

10. Baigiamosios nuostatos

10.1.  Jeigu kuri nors šios Sutarties nuostata prieštarauja įstatymams arba dėl kokios nors priežasties tampa dalinai arba visai negaliojančia, ji nedaro negaliojančiomis likusių Sutarties nuostatų. Tokiu atveju, Šalys susitaria pakeisti negaliojančią nuostatą teisiškai veiksminga norma, kuri, kiek tai įmanoma, turėtų tą patį teisinį ir ekonominį rezultatą kaip ir pakeistoji norma.

10.2.  Šalys susitaria, jog Pardavėjas gali bet kuriuo metu perleisti savo teises ir pareigas, kylančias iš šių Taisyklių tretiesiems asmenims be Kliento sutikimo ir jam apie tai nepranešęs.

10.3.  Visi tarp Kliento ir Pardavėjo kilę nesutarimai dėl šių taisyklių vykdymo yra sprendžiami derybų keliu. Šalims neišsprendus ginčo derybų būdu per 30 (trisdešimt) dienų nuo tos dienos, kai viena iš šalių įteikė kitai šaliai prašymą išspręsti ginčą, toks ginčas galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka teismuose pagal Pardavėjo buveinės vietą.